2011. október 31., hétfő

Medela kézi mellszívó+Medela bimbóvédő, szinte új! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képen látható Medela kézi mellszívó újszerű állapotban, eredeti dobozában, használati utasítással.
A szükséges kiegészítők megvásárlásával Medela mini electic-ké alakítható.
Nagyon keveset használtam. Minden használat után gőzölős, elektromos sterilizálóval sterilizáltam, és mielőtt eltettem a dobozába, kórházi fertőtlenítővel lemostam.
A bimbóvédő a csecsemősnővérek által ajánlott legjobb fajtájú és méretű. Egyetlen alkalommal használtam, utána sterilizáltam és fertőtlenítettem.
(A babámnak egyébként nem volt sem szájpenésze, sem más fertőzése. )
Személyes átvétel Győrön kívül Veszprémben, illetve Budapest XI. ker. -ben is lehet, de nem győri átvételkor előfordulhat, hogy egy-két hét szállítási idővel számolni kell.
Kérlek, nézd meg a többi termékemet, folyamatosan töltök fel babás-mamás holmikat, eszközöket,   kismama- és babaruhákat!!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-11-10 08:44
. Medela kézi mellszívó+Medela bimbóvédő, szinte új! - Jelenlegi ára: 1 Ft